Blog

Principy skvělých služeb IV: Bonusy
Poslední díl série skvělých služeb vám přináší několik bonusových principů, kterými můžete vaše služby ještě lépe vyladit. 9) Behaviorální poznatky Behaviorální vědy, zkoumající (i)racionalitu lidského

Principy skvělých služeb III: Empowerment, Zpětná vazba, Zdroje
Zdravíme vás u třetího příspěvku na téma Principy skvělých služeb, ve kterém si představíme principy Empowerment, Zpětná vazba a Zdroje. 6) Empowerment Cílem služby by

Principy skvělých služeb II: Potřeby, testování, individualizace
Vítáme vás zpět u série Principy skvělých služeb. Dnes se ponoříme do zjišťování potřeb, testování a individualizace služeb. 3) Potřeby Reálné potřeby vaší cílové skupiny

Principy skvělých služeb I: Vize, Evidence
V této sérii článků jsme si pro vás připravili 8+3 principů, které by měla respektovat každá dobrá veřejná služba. Ale pojďme se nejdříve podívat na